Ny bestillingsløsning for fergen

Innhold

Etter påtrykk fra misfornøyde passasjerer og Hvaler kommune, har ØKT nå opprettet et eget telefonnummer for bestilling av reiser på Hvalerfergen: 474 74 594.

Dette skriver Østfold kollektivtrafikk:

Mange kunder ønsker å komme i kontakt med Østfold kollektivtrafikk om dagen, og ventetiden på kundesenteret for å kunne bestille tur med Hvalerfergen har vært altfor lang i enkelte perioder. Dette er ikke en akseptabel situasjon over tid og vi har derfor valgt å opprette et eget bestillingsnummer for Hvalerfergen: Telefon 474 74 594. Telefonen vil inntil videre være plassert på fergen, men vil flyttes til kundesenteret i Østfold kollektivtrafikk så snart responstiden er bedre.

Bestillinger som tidligere er registrert hos Østfold kollektivtrafikk, og nye bestillinger som legges inn hos Østfold kollektivtrafikk, vil fortsatt gjelde. Du kan altså fortsatt legge inn bestilling hos kundesenteret til Østfold kollektivtrafikk, i tillegg til den nye muligheten med å ringe bestillingstelefonen direkte.

Vi minner om at bestillingstiden fortsatt er en time før avgang fra Skjærhalden, og at du ikke trenger å bestille turer mellom Skjærhalden og Nedgården (begge veier).

Skal du ta med bil på turen, så må du bestille på forhånd, uansett hvor du skal reise. Da kan du også benytte det nye telefonnummeret 474 74 594.

Fant du det du lette etter?

Takk for din tilbakemelding

Hva forsøkte du å finne?